درب اتوماتیک تاشو
نوشته شده توسط : زهرا

درب اتوماتیک تاشو برای چه فضاهایی مناسب است؟

درب اتوماتیک تاشو برای فضاهایی مناسب است که مشکل کمبود فضا وجود دارد. برای مثال مکان هایی که عرض آن کمتر از دو متر است درب اتوماتیک گزینه مناسبی است. ساختار درب اتوماتیک تاشو بسیار شبیه درب اتوماتیک لولایی است اما ساختار درب اتوماتیک تاشو به گونه است که هر لنگه به دو لت تقسیم می شود. در حقیقت بک لت به دیوار و لت دیگر به لنگه اول متصل می شود.

در شرایطی نیز درب فقط به دیوار نصب می شود. در این حالت درب تنها دو لت دارد که یکی از لت ها به دیوار متصل شده و درب فقط از یک طرف باز می شود. درب اتوماتیک تاشو فضای کمتری برای باز و بسته شدن احتیاج دارد به همین دلیل برای محیط هایی که فضای کمتری دارند انتخاب مناسبی خواهند بود.

مزایای درب اتوماتیک تاشو

از مزایای درب اتوماتیک تاشو ، سرعت باز و بسته شدن آن است که نسبت به درب اتوماتیک کشویی بسیار بالاتر بوده و برای محیط هایی که رفت و آمد زیادی دارند مناسب است. درب های اتوماتیک تاشو به علت استفاده از 90 درصد فضای موجود درب برای خروج، در مواقع اضطراری و بخصوص آتش سوزی بسیار مناسب هستند. همچنین مکانیسم حرکت درب اتوماتیک تاشو  به نحوی است که باعث عملکرد نرم و راحت درب می شود.

امنیت بالای درب اتوماتیک تاشو از موارد حائز اهمیت این نوع درب است. و همچنین باز و بسته شدن سریع آن جزو مزایای این درب محسوب می شود. چرا که از هدر رفتن انرژی های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری می کند و  البته دارای امنیت بسیار قابل توجهی است. درب اتوماتیک تاشو عایق خوبی برای صدا نیز هست و هنگام بسته بودن درب اجازه ورود صدای اضافی به محیط را نمیدهد. در هنگام نبود برق نیز میتوانید آن را به صورت دستی باز و بسته نمایید.

سیستم درب اتوماتیک تاشو مجهز به امکاناتی نظیر سیستم های امنیتی، لبه های امنیتی، ضربه گیرهای لاستیکی بر لبه درب ها است و همچنین امکان تجهیز سیستم کنترل ورودی مثل صفحه کلید، بارکد خوان و فرستنده های رادیویی قابل تنظیم بوده و می توان درب را با تشخیص کارت یا اثر انگشت برای ادارات و یا فضاهای امنیتی گشود. و می توان آنها را به سیستم اعلام حریق مجهز نمود تا هنگام برخورد دود به سنسورها، درب باز شود.

درب اتوماتیک تاشو را می توان به حالات تمام باز یا تمام بسته و نیمه باز تنظیم کرد. حالت نیمه باز برای جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مقرون به صرفه است زیرا در مواقعی که لازم نیست از تمام عرض در استفاده شود فقط به صورت نیمه باز می شود.

سیستم امنیتی بر روی در باعث ممانعت از برخورد احتمالی درب با افراد می شود و هنگامی که مانعی دیده می شود توقف می کند و به عقب بر می گردد. در ضمن سیستم درب اتوماتیک تاشو انرژی بسیار کمتری نسبت به سایر درب های لولایی برای باز و بسته شدن احتیاج دارند. برای حرکت دادن در، نیرو از قسمت محرکه به لنگه های درب انتقال پیدا می کند. در هنگام قطع برق نیز امکان سوئیچ از حالت برقی به اتوماتیک وجود دارد. و همچنین امکان تغییر سرعت در درب اتوماتیک تاشو نیز وجود دارد.

برای سفارش انواع درب اتوماتیک، از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

تماس با ما





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: